1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, , 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, wp, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, old/, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, wp, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430,

Jak shodit pár kilo? 7 TOP tipů, co si dát k snídani, pokud chcete rychle zhubnout

Snídaně, se kterou zhubnete opravdu rychle! Některá rána se vzbudíte s chutí na něco lehkého, například řecký jogurt s ovocem. Jiná rána jste připraveni dopřát si velkou snídani plnou energie – zejména pokud jste den předtím hodně cvičili, či pracovali. Začněte den chutným jídlem, které dodá tělu energii a které vám pomůže rychle zhubnout!

Proč je důležité snídat?
Pokud patříte mezi ty, kteří ráno do sebe rychle hodí kávu a utíkají do práce, je na čase změnit návyky. Když si dopřejete zdravou snídani, mnohem jednodušeji si udržíte zdravou váhu, budete mít pod kontrolou hladinu cukru v krvi a budete podávat lepší výkony v práci.

Nejdůležitější živinou, kterou by každá snídaně měla obsahovat jsou bílkoviny. Snídaně s vysokým obsahem bílkovin udržují stabilní hladinu cukru v krvi a pomáhají tělu absorbovat sacharidy pomalejším tempem, což je velmi důležitý faktor při hubnutí.

Existuje mnoho možností, jak si připravit zdravou snídani, která vám pomůže i shodit nějaké to kilo navíc. Přinášíme vám 7 tipů – na každý den v týdnu:

Vaječná smaženice se zeleninou a tofu
Jednoduché rychlé jídlo plné živin. Připravte si směs vajec a zeleniny (paprika, rajčata, cibulka a jakoukoli jiná zelenina, kterou máte rádi) a doplňte ji tofu nebo veganským salámem.

Zelenina má nízký obsah kalorií, ale přesto – díky vláknině – ovlivňuje pocit sytosti. Mnohé studie ukázaly, že zelenina má velký vliv na odbourávání tuků.

Studie publikovaná v The American Journal of Clinical Nutrition ukázala, že když její účastníci zvýšili příjem ovoce a zeleniny, měli nejen větší pravděpodobnost, že zhubnou, ale také si hubenější postavu dokázali udržet. Čím více zeleniny máte ve stravě, tím máte větší šanci zhubnout a/nebo udržet nižší hmotnost.

Snídaňové burrito
Snídaňové burrito je plné chuti, zdravé a pomůže vám dosáhnout cílů v oblasti hubnutí. Vyzkoušejte recept ze dvou vajec a jednoho vaječného bílku smíchaných se špenátem, houbami, nakrájenými rajčaty. To vše zabalte do malé celozrnné tortilly.

Toto snídaňové burrito obsahuje všechny živiny, které potřebujete: bílkoviny, vlákninu, zdravé tuky a komplexní sacharidy.

Komplexní sacharidy (na rozdíl od méně zdravých jednoduchých) jsou sacharidy obsažené v celých a nezpracovaných rostlinných potravinách a poskytují více živin a ve srovnání s jednoduchými sacharidy. Navíc tělo je tráví déle a ukládají se ve svalových buňkách nebo v játrech, aby nám poskytly dlouhotrvající energii.

Řecký jogurt s ovocem
Perfektně fungující snídani dostanete kombinacemi řeckého jogurtu s různými doplňky – ovocem, vločkami, semínky. 220 g čistého řeckého jogurtu zkombinujte s jedním šálkem čerstvého bobulového ovoce a přidejte ½ šálku ovesných vloček. Přidejte dvě čajové lžičky medu nebo sirupu z agave.

Je to skvělá kombinace. Řecký jogurt je bohatý na bílkoviny a neobsahuje přidaný cukr – ideální pro hubnutí.

Proteinové palačinky
Zdravé palačinky si připravíte tak, že rozmačkáte jeden malý zralý banán, přidáte dvě vejce, jednu polévkovou lžíci arašídového másla, špetku skořice a kapku vanilkového nebo mandlového extraktu.

breakfast table

Vaječný sendvič
Vaječný sendvič může být také chutnou snídaní plnými živin. Na opečený celozrnný chléb nebo topinku přidejte dvě čajové lžičky pomazánky nebo nízkotučného másla, dvě vajíčka uvařená naměkko, rukolu nebo špenát, nakrájené rajče. K tomu si dopřejte kousek čerstvého ovoce a budete perfektně připraveni začít svůj den.

Mnoho odborníků na výživu i trenéry potvrdí, že vejce jsou jednou z nejlepších potravin na hubnutí. Zasytí na dlouhou dobu, čímž podpoří hubnutí.

Latest articles

Similar articles

Subscribe to our newsletter

Instagram